Rodzina jest najważniejsza

12:40 www.luznestyle.pl 7 Comments

Hej Kochani u nas różnie bywa raz jest słońce raz pada deszcz, ale jedno jest pewne w naszym domu zaświeciło słoneczko na dobre ;)

Miłość jaką kobieta odczuwa po porodzie jest nie do opisania. Nigdy nie przypuszczałam że można tak mocno kochać. Nasz mały cud pojawił się w domu i daje nam wiele radości. Człowiek patrząc na Nią czuje miłość, ale również i niepokój. Boję się o wszystko, chcę dla Niej wszystkiego co najlepsze. Nic się nie liczy poza Nią. 

Kobiety mają bardzo utrudnione życie, muszą zmagać się z wieloma niedogodnościami od ciąży, później muszą urodzić i po porodzie też słodko nie jest nie oszukujmy się. 
Ja przeszłam to wszystko dość dobrze, oczywiście odczuwałam masę dolegliwości, bóle po zszyciu, połóg, sama laktacja nie jest też niczym przyjemnym. ale nie mam czasu się użalać nad sobą z czego ogromnie się cieszę. Po Cesarce dość długo odczuwa się dolegliwości. Wszystko to, ten trud jesteśmy w stanie znieść dla tego małego człowieczka. Bo gdy patrzę na Nią wszystko przestaje boleć, zmęczenie znika i tak z dnia na dzień, aż w końcu ból całkowicie ustał!! Jupi!! ;) 

Nikt nie mówił, że będzie łatwo, ale też nie jest jakoś strasznie ciężko, bez dramatyzmów. Nie święci garnki lepią. 
W moim przypadku największym trudem jest martwienie się o to czy dam radę wykarmić i chwilowa niewiedza wynikająca z braku doświadczenia. Źle też nie jest, ale gdzieś tam boję się, że to moje mleko może się skończyć, a tego nie chcę, bo jak wiadomo mleko matki jest najzdrowsze. Niestety Gabrysia jest dokarmiana raz dziennie mlekiem modyfikowanym co drugi dzień, bo próbuje nadgonić ściąganie pokarmu, potem jeden cały dzień tylko moje mleko i cyc, zero sztuczności. Z niewiedzą też sobie radzę, mam fantastyczną położną Panią Marysię, która zawsze mnie wspiera i uspokaja! Dziękuję Bogu, że są tacy ludzie :*
Nic jednak nie byłoby tak piękne, gdyby nie wsparcie najukochańszej osoby, czyli mojego męża.
 Z odpowiednim partnerem życiowym można rodzić dzieci ;) Mąż pomaga mi dosłownie we wszystkim, gdy tylko wraca z pracy od razu angażuje się w życie rodzinne. 
Najlepszy tata na świecie! Nie znam lepszego! Świadomość i chęć posiadania dziecka to chyba najlepsze co mogliśmy zrobić, bo wiedzieliśmy na co się decydujemy.  

Wsparcie w życiu to najważniejsza sprawa, aby nie czuć się samotnie, aby mieć siły i motywacje. 
Jestem najszczęśliwszą osobą na świecie, bo dane mi było założyć rodzinę, a to nie zawsze jest takie proste   :) 








Pozdrawiam i do następnego!

7 komentarzy:

  1. Cudowne zdjęcia! Masz racje, lekko nie jest, ale patrząc na dzieciątko wszystkie smutki odchodzą w niepamięć, a do tego miłość i bliskość ukochanej osoby sprawiają, że jesteśmy najszczęśliwsze na świecie ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia, dasz radę, wszystkie dałyśmy. Nie martw się na zapas, życzę całej rodzince dużo sny i miłości. Nie ma podręcznika jak być rodzicem, ale najważniejsza jest intuicja, uśmiech malucha wszystko wyrównuje, to czas, który zostaje w naszej pamięci na lata. Masz śliczną córeczkę.

    OdpowiedzUsuń
  3. ooooo....super :-) witaj w klubie.ja też zostałam mamusią 3 września.pozdrawiam.cudna kruszynka

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczna ta Wasza kruszynka! :) Wiadomo, że nie zawsze jest łatwo, ale ogromnym szczęściem jest maleństwo w domu :)

    OdpowiedzUsuń

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich zdjęć, jeśli chcesz je wykorzystać to najpierw mnie o to spytaj!

Dziękuję za odwiedzenie mojej strony. Jeśli masz ciekawą opinię na dany temat lub chcesz o coś spytać, albo po prostu chcesz pogadać, chętnie poczytam i odpowiem ;) Miłego dnia życzę.
Pozdrawiam Maya :*