Longstay Liquid Matte Lipstick Golden Rose

11:19 www.luznestyle.pl 4 Comments


Hej Kochani! Dzisiaj kilka słów na temat matowej pomadki do ust w płynie od Golden Rose.
Jestem ogromną fanką wszystkich matowych specyfików do ust. 

Pomadka w płynie gwarantuje perfekcyjne, pełne pokrycie ust matowym kolorem przez wiele godzin, bez uczucia przesuszenia i lepkości.
Lekka formuła wzbogacona w witaminę E i olej z awokado sprawia, że usta stają się niezwykle nawilżone i gładkie.
Elastyczny aplikator i kremowa konsystencja zapewniają wygodne rozprowadzanie produktu.
Po aplikacji należy odczekać chwilę, aby uniknąć rozmazania.
Produkt łatwo można zmyć przy pomocy dwufazowego płynu do demakijażu.
Aby dobrać odpowiednią konturówkę do ulubionej pomadki wystarczy skorzystać z naszej aplikacji “Duet Idealny GR”.


Moje wrażenia:

Mile widziane jest użycie bazy pod pomadkę, ja użyłam GR Prime&Prep Lipstick Base Vitamin E.  Baza jest to bezbarwna, niewyczuwalna, nawilża i wygładza usta.
Uwydatnia ich kolor i sprawia, że makijaż utrzymuje się dłużej.
Wzbogacona w unikalny składnik Maxi-Lip wspiera syntezę kolagenu i zwiększa objętość ust.
Zawiera związki nawilżające i witaminę E.
Według mnie ta baza, to taka pomadka ochronna, fajnie się sprawdza pod pomadkę bo bardzo ładnie nawilża i nie podkreśla suchych skórek. Nie ma gorzkiego posmaku a zapach jest słodki.


Kolory pomadek które testowałam to 22, 23 i 24.
Smak/zapach: podczas aplikacji mam wrażenie, że rozsmarowuje po ustach budyń waniliowy. Bardzo przyjemny produkt dla zmysłów.

Konsystencja- półpłynna,

Aplikacja: opakowanie posiada bardzo wygodną gąbeczkę aplikator, którą można uzyskać bardzo precyzyjny kontur oraz wypełnienie.

Wchłanialność: Dość szybko się wchłania w kilkanaście sekund mamy już gotowy mat na ustach.

Krycie: perfekcyjne, możemy śmiało powiększyć lekko usta i nie jest to zauważalne.

Trwałość: Doskonała!
Pamiętajmy jednak, że gdy coś jemy lub pijemy, warto zaglądnąć do lusterka czy jest potrzeba uzupełnienia produktu w kącikach ust.

Zmywalność: cóż, w moim przypadku nie wystarcza zwykłe mycie twarzy żelem, należy użyć dodatkowo płyn micelarny (o czym producent informuje).

Kolory: moje są dość ciemne, ale piękne ja się w takich kolorach bardzo dobrze czuje.

22, 23, 24
Poniżej usta pomalowane mam odcieniem nr 22.
22
Poniżej pomalowane usta odcieniem nr 23
23
Poniżej usta pomalowane odcieniem 24
24

Pomadki są bardzo wydajne używam ich bardzo długo od czerwca i mam ich nadal sporo w opakowaniu.  


Podsumowując. Świetna pomadka do ust! trwała, fajnie pachnie, ładnie wygląda na ustach,  dobrze się nią pracuje, szybko można uzyskać zamierzony efekt. Świetne krycie i trwałość. Na pewno pójdę na stoisko GR żeby pooglądać inne odcienie ;)


Lubicie maty? Czy wolicie efekt błyszczących ust?

4 komentarze:

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich zdjęć, jeśli chcesz je wykorzystać to najpierw mnie o to spytaj!

Dziękuję za odwiedzenie mojej strony. Jeśli masz ciekawą opinię na dany temat lub chcesz o coś spytać, albo po prostu chcesz pogadać, chętnie poczytam i odpowiem ;) Miłego dnia życzę.
Pozdrawiam Maya :*